Dagens snackis

Tisdag 11.30, föreläsning i b-metod.
Jag sitter längst fram bredvid lilla förvirrade barnet Frida. Läraren upplyser oss om att vi studenter är väldigt FACK-inriktade.
Plötsligt lutar sig Frida fram mot mig och stannar inte upp förrän hon precis är på vägg att nudda mitt ansikte.
- Gud, jag höll på att kyssa dig! utbrister hon.

När Mallan minuten senare sms:ar: Boooooring! Berätta något kul!
är ju svaret givet: Frida kysste mig nästan!
Mallan: Varför kysstes ni inte? Kunde blivit dagens snackis ju!
Jag: Frida vågade inte. Hon är ju sexuellt förvirrad den lilla.
Mallan: Ja det är klart! Hon har ju inte hittat sig själv än. Hon har flera år av sökande kvar liksom.
Jag: Hörde du att läraren sa att vi är fuck-inriktade?
Mallan: Haha jag missade det! Jävligt true dock. Fuck fuck fuck...

Mogna Mallan och jag konstaterar sedan genom SMS att hon, så fort hennes bästsäljare om bristen på kärlek har kommit ut, ska bjuda mig på singelresa till Mallis. Risken är dock att det inte blir av förrän i maj 2062. Jag har nämligen ett antal Pulitzer-pris att ta emot innan dess...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback