Dagens...

  • bravad: Att uppsats-PM:et skrevs klart.
  • nyttigaste: Den raska morgonpromenaden (före frukost) till Cykel-Nisse.
  • onyttigaste 1: Den spontana kladdkakan som bakades mitt i PM-skrivandet. Orsaken var att mina ägg snart går ut...
  • onyttigaste 2: Pizzan i solen vid fotbollsplanen.
  • jippie: Cykeln hade förmodligen inte punka! Cykel-Nisse la sina magiska händer på ventilen, fyllde däcket med luft och VIPS så flög jag och Kerstin (hon heter så, min tvåhjulade vän) hem mot Nacksta!
  • skvaller: VEM var det egentligen som ringde och bad om en kondom? I wont tell...
  • mest rafflande: De långdragna omgångarna Skitgubbe/Vändtia hos Frida och Lisa.
  • hjälte: Stora Syster som ska låna kurslitteratur till mig.
  • hjärtattack: Killen som gömde sig bakom pelaren vid 18 B:s uppgång och kikade fram just när jag gick förbi.
  • komplimang (?): "Jag känner ingen som har ett så stort sexbehov som du, Elsa"  Som sagt, Emma, då skulle du träffa mina kompisar hemifrån ...
  • minst utnyttjade: Falukorven som tinades för att att laga middag av.
  • töntigaste: Emmas telefonkladd: "Emma + Johan"
  • mest surrealistiska: Fridas konstverk som nu pryder mitt kylskåp

Fridas verk "Elsa föds ur blomma"


 

      
Planerad middag...     ...verklig middag 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka ägg är det du avser egentligen Elsa;)? Förresten är du lite hånfull tycker jag, lite sött var det på en röd lapp...

2008-04-23 @ 01:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback