Fotnötter, sex och tuschpennor

linus säger:

visst har ni fotnoter i ert pm?

Elsalill säger:

nääää. måste man ha det?

linus säger:

jag har ingen aning. vi har massor

Elsalill säger:

oj då. jag förstod inte riktigt hur man skulle källhänvisa, vi har knappt några källor än ju...

linus säger:

ja tror vi har sex !

linus säger:

alltså källor


linus säger:

nu kom hon

linus säger:

eh in på msn.


linus säger:

Jag hatar när jag råkar skriva typ saker som låter som sex

Elsalill säger:

haha

linus säger:

jag känner alltid ett behov att förtydliga


linus säger:
De var två tuschpennor som gick i skogen och kom fram till ett stup och så sa den ena:

kom så hoppar vi

den andra svarar:

Ne jag tusch inte


Kommentarer
Postat av: linus

Världens bästa sällskap!

2008-04-24 @ 01:28:32
URL: http://fall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback