Min lyckade dag

Vaknade, fortfarande full, klockan sju av att rummet var lika upplyst som antikens greker. Värdelösa persienner. Var fan har jag gjort av min sovmask?

Huvudvärk. Treon hjälpte nästan. Skulle blanda egen O´Boy av kakao och socker, men den klumpade sig och smakade bajs. Dessutom var det den sista mjölken. Waste.

Tog en lång skön vårpromenad i solen. Som snabbt förvandlades till ett snöslaskigt konditionspass för att överhuvudtaget ta sig fram, och genomblöta gympaskor. Varför har snön inte smält i skogen?

Kom på den briljanta idén att handla på Ica Sidsjö. Briljant idé. Verkligen. Särskilt eftersom man alltid handlar för mycket och kassen blev jättetung att bära hela vägen hem. Och eftersom jag gick vilse bland villorna i Sallyhill...

Och nej, vi ska inte bli tillsammans igen. Moving on...once again

Bitter? Inte jag, inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback