Plagierat

Jag har okänsligt nog snott följande text rakt av från Emmas blogg, men jag anser att det är rätt okej eftersom jag dels var delaktig i diskussionen, dels framstod som hjärnan i trion. Och det borde ge mig åtminstone en tredjedels copyright, eller nåt.

Emma (23 år)  hade gjort ett vuxentest och fått resultatet 17 år. Hon klagade på att frågorna var missvisande. Till exempel att man skulle ta ställning till vart man helst ville åka på semester:

Emma: Jag menar, om man får välja mellan att åka till Kina eller Kos, då väljer man ju Kos.
Frida: Nääää, man väljer ju Kina såklart.
Elsa: Jaa, precis.
Emma: Men efter att jag bodde i Auckland tycker jag att det är smått jobbigt med hysteriska japaner.
Elsa: Det bor inga japaner i Kina...

Nä, just det...



Kommentarer
Postat av: Leja

hej skruttis! tack för senast. vad söt du är som länkar till mig. men jag tänkte bara säga att det är lejas punkt se, och inte lejas komma se ;)
pöss!

2008-04-23 @ 10:21:52
URL: http://lejas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback