12 timmar to go

Av mitt sommarvikariet som sportreporter på Gotlands TIdningar återstår nu endast 12 timmar. Om en timme kommer Per och håller mig sällskap, vilket uppskattas. Få platser känns så tomma som en öde lokaltidningsredaktion. Japp, det är bara jag som jobbar här idag. Liksom igår (förutom under en kort stund då jag hade sällskap av foto-Krister och Yvonne)
Öde öde öde.
Men jag satte iallafall inte igång larmet såhär under min sista helg. Det hade annars varit ett fint sätt av avsluta på.

Tidigt imorgon går båten mot Stockholm, och några dagar senare är jag tillbaka i min underbara lägenhet i ghettot i Nacksta i Sundsvall. Jag hoppas att ingen har brutit sig in i den eller eldat ner den eller något annat dumt. Det skulle göra mig mycket ledsen.

Nu ska här skrivas in division V-resultat så tangenterna  glöder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback