Ett litet lyckopiller...

...hittade jag i dag! Jag fördrev lite arbetstid med att läsa igenom min käre klasskamrat Christians blogg http://demiurgen.se/ och hittade detta inlägg från slutet av februari:

För att jag känner mig som en insekt.. en jobbig jävel som irriterat flyger omkring... precis som de små krabaterna som våldtagit mitt skafferi...vilka Elsa så snällt (och glatt) sög upp med Malins dödsdammsugare. Men jag är inte den som är den och gav henne en påse julté som ren terapi... Jag hoppas det fixar sig för Elsa i övrigt... hon är en bra tjej.
2008-feb-22 @ 00:16


Det riktigt stack till av värme i mitt lilla lidingöhjärta. Plötsligt saknar jag Christian som på sin breda skånska säger något kärleksfullt i stil med "Du är ju dum i huvet".
See you in Sundsvall, Chris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback