And this is why I hate my life at the moment...

1. Jag kuggade tentan i politisk kommunikation.
2. Jag kuggade tentan i politisk kommunikation med en poäng. EN POÄNG!
3. Jag måste skriva omtenta i politisk kommunikation.
4. Jag måste skriva omtenta i politisk kommunikation två dagar innan jag skriver tenta i samhällsjournalistik.
5. Jag ska plugga till omtentan i politisk kommunikation samtiigt som jag ska plugga till samhällstentan, skriva två mindre artiklar, två större artiklar och en recension.
6. Jag kommer inte hinna plugga till omtentan i politisk kommunikation.
7. Jag kommer inte att få något jullov utan tvingas prioritera plugg framför pepparkaksätande och sällskapsspel med Farmor.

8. Vi har ingenstans att bo i vår...

Kommentarer
Postat av: andrea

hahaha livet låter inte bra för tillfället :) Men jag lovar att det kommer att gå bra ändå!! Tänk bara va kul vi kommer att ha på nyår :) Skit i resten över julen!1

PUSSSSSSSSSSSS

2008-12-20 @ 11:09:34
Postat av: My

Usch, sötnos. Fan vad surt! Men jag vet att du är grym och kommer göra det desto bättre andra gången! Och jag håller med Andrea: skit i det iaf över juldagarna! Herregud, någon medmänsklighet får väl dina lärare ha. :) Och du, jag KAN ha en lägenhet till dig iaf.. bara 28 kvadrat, men det är kanske en chans till boende för dig iaf.. :)

Puss!

2008-12-20 @ 11:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback