Jag och Johnny

I natt drömde jag att jag var i USA och träffade Johnny Depp. Han tittade lurigt på mig och sen spärrade han upp ögonen sådär som han gör i Pirates of the Caribbean. Och så hade han en liten butik där han sålde tjejkläder. Men jag vågade bara gå in en jättekort stund. Varför vet jag inte.

Sedan var jag i Sydafrika också. Och jag var ensam i ett läskigt hamnområde mitt i natten, och jag tänkte att jag absolut inte borde vara där ensam mitt i natten, så jag började springa. Och jag sprang och sprang och sprang och sprang. Sjukt fort sprang jag. Till slut kom jag fram till en busshållplats där syrran stod med en massa feta amerikanare. Och då kändes det plötsligt mycket tryggare.

Och nej, jag drack ingen alkohol i går. Jag var nykter och agerade chaufför från släktmiddagen i Bålsta.

Kommentarer
Postat av: pojken på femte våningen

det måste varit som du drömt föra tt du tänkte på mitt ingefära te.

jag anar vissa likheter...

2008-12-29 @ 22:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback