Knulla, döda, gifta sig med...

I tisdags sprang jag på mina forna gymnasiekompisar Anna och Sabina och deras vänner Frida och Emelie. Sociala och alkoholtörstande Elsa blev överlycklig över lite gå-ut-sällskap (Jo, Emma ÄR party, men hon jobbar jämt när jag är ledig och tvärtom)
Under förfesten introducerades jag för leken "Knulla, döda, gifta sig med". Det hela är mycket enkelt. Man får tre kända personer, som man måste välja att göra ovanstående med. Otroligt roande lek som aldrig går att bli trött på eftersom det finns oändligt många kändisar i denna värld. Höjdpunkten var dock i går när dilemmat kom upp:
- Usama bin Ladin, Michael Jackson och George Bush?
Sabina: -Döda Michael Jackson, gifta sig med Bush och ligga med Usama
Jag: -Ligga med Usama?? Why?
Sabina: -Men, Usama är ju definitionen av en bad guy!

Och vi vill ju alla ha de där lite farliga männen, eller hur...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback