A woman's right to sex...

...and the city!


Snart har den premiär, filmen vi alla väntat på. Hur ska det gå? Är mr Big verkligen Big enough för kräsna Carrie? Överlever Miranda ghettot i Brooklyn utan att ha ihjäl Steve, Brady, katten eller hunden? Är det möjligt för polygama Samantha att hålla relationen med Smith levande? Och hur anpassar sig mandarin-bebisen till Charlottes fläckfria sagotillvaro?

Alla mina tjejer (och killar även om jag tvivlar på att ni vill) som är i Stockholm och som vill gå och se den med mig söndagen den 22 juni (innan jag drar till Visby för sommaren) räcker upp en hand! (Eller lämnar en kommentar...)

Kommentarer
Postat av: Fogeln

I would if I could.. :) hade varit fab. hoppas att du får en superbra sommar på gotland. Puss puss puss

2008-06-02 @ 15:28:01
Postat av: Banana!!

Självklart!!! Boka en biljett åt mig!!!! Jag kommer!

2008-06-02 @ 19:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback