Bitterfitta 1 och 2

Jag och syrran satt i Humlegården idag. Vi såg ett hånglande par som matade varandra med godis OCH chips (!)

Syrran: De har chips
Jag: De har godis
Syrran: Jag vill väl också ha någon att hångla med i en park
Jag: De har fan allt.
Syrran: Det borde väl gå att ordna i sommar?
Jag: De kan väl dela med sig?
Syrran: Kolla vad många pizzor den där tjejen har!
Jag: Man skulle göra en rusch och sno godispåsen och bara kuta därifrån...
Syrran: Åh, det kom världens pizzadoft!
Jag: Sluta hångla då, äckliga människor...
Syrran: Här sitter vi och är bittra
Jag: Bitterfittorna

Fan vad skönt det är att umgås med syrran. Det är som att vara med sig själv fast man slipper vara ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback