Gotland i mitt hjärta

Okej, jag förstår varför mina vänner inte uppdaterar sina bloggar längre. Man har nämligen inte riktigt tid när man jobbar heltid. Ill do my best, though! Jag trivs super, alla på redaktionen är jättegulliga, Visby är världens vackraste stad och jobbet är KUL!
Mitt lilla hus är också till belåtenhet, precis som cykeln jag införskaffat. Jag har bara cyklat vilse två gånger, redan lagt mig till med att säga "jo" istället för "ja", som en äkta gotlänning. Jag börjar dessutom bli insatt i allt från division 2-fotbollen till Cykel-SM. Plus redigering! Mycket meriterande. FC Gutes tränare är redan min bäste telefonpolare. I morgon ska de vinna över Akropol! Jag har förresten ett nytt favorit-fotbollslag, som ni förstår. Stolt över mig, Emma?

Tyvärr fick vi inte se Marteboljuset som Frida hoppats på, men en timme i en bil mitt i skogen mitt i natten var ett äventyr i sig... Right, girls?

Back to work nu... Tror på seger för Tyskland ikväll, 3-1.

Kommentarer
Postat av: lézen fritjof

om inte du hade suttit och tjatat om att sova så kanske vi hade fått oss en skymt av det berömda ljusfenomenet! det kanske bara hade krävts 5 minuter till? och jag hade kunnat skriva en bok om det och tjänat 5 miljoner på den och inte behövt tjura på inne på dagbladet hela sommaren! BABABABABABABABBABbbAAA DU HAR FÖRSTÖRT MIN FRAMTID :'(

2008-06-26 @ 18:41:19
Postat av: Emma

Haha, jag bara älskar Frida...

2008-06-30 @ 07:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback