Valkar och blinkande iskuber

En kryssning till Mariehamn skall icke underskattas. Resan bjöd nämligen på följande höjdpunkter:

* Drinken Flash Gordon med en orangeblinkande iskub. Tänk vad lite det krävs för att glädja mig!
* En överförfriskad äldre herre som bjöd upp: "Eh, jag väntar på min kavaljer, men min syster dansar gärna!"
* Buffé med fri tillgång på vin och öl. Härligt, härligt, men farligt, farligt...
* Gratis champagne!
* Intensivt umgänge med syster yster. ♥
* Schlager, bugg och dansband. I mängder.
* Inhandlade av ett Juicy Tubes-läppglans, päronvodka och lite vino. Billigt billigt!
* Inhandlade och släpande av 11 flak öl till Elins midsommarfest. Valkar i händerna...

  Jag hittade inte bara en blinkade drink, utan även en keps... Mycket klädsam 


Kommentarer
Postat av: Emma

Kryssningar i all ära, men sommargotland väntar på dig med ljumma vindkyssar och bultande hjärta.(O så poetiskt). Och så självfallet hundratals timmar av redigering, redigering och lite skrivande... hahaha..

2008-06-15 @ 12:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback