Visby, baby!

Om 45 minuter bär det av. Med hyrbil till Nynäshamn och med färjans hjälp över Östersjön ska jag ta mig till Visby - all by myself! Jag lämnar storstaden, vännerna och familjen för det annorlunda landet där jag känner endast en själ. Denna själ som ska bli min ledstjärna, min kollega, min tro, mitt hopp och enda vän. EMMA!
Under två månader ska jag intervjua, registrera, skriva, redigera, rapportera och analysera de gotländska sporterna. Däremellan ska jag dricka kall öl på Kallis, daquiris på Underbar och rödvin på Gute.

Var förresten och såg Sex and the City igår, som var precis som man hade väntat sig - sexig, gullig, lite småtöntig men klart sevärd. De "åååhhh-ande" tjejerna i salongen kunde man dock klara sig utan. Bäst var utan tvekan den heta duschsekvensen med grannen Dante...

Det kan ta tid innan jag har ett fungerande Internet till hands och tid att uppdatera bloggen. Men håll ut. Jag är nämligen inte som mina kamrater som överger sina läsare under semestern... Linus: *pik*

Emma, Visby, Världen - here I come!

Kommentarer
Postat av: Emma

Honey! Snart ses vi! (så då får du läsa det här i efterhand). En grej bara, Underbar är uteslutet;)

2008-06-23 @ 11:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback