18 timmars arbetsdag

Sedan senaste inlägget höjdes tempot, och oj vad jag har fått uppleva spännande saker. Nakna rumpor har visats för kameran, Mona Sahlin har intervjuats, kaffe har spillts över utrustningen och Elsa har stått på arslet på isen, igen...
Igår blev det alltså jobb från 8.00 till 02.30, då jag äntligen fick komma i säng. Upp igen 4 timmar senare, och nu sitter jag här med tidernas grusigaste ögon och en balja kaffe i handen. Frågan är om ens det kan hjälpa mig nu. Jag är så trött att det gör ont i kroppen, och inget blev förstås lättare av att radion spelar Frida - Upp och hoppa. Urk!

Men här har jag inte tid att sitta, nu väntar ytterligare en hektisk dag av studiogenomgångar och redigering. Mona-intervjun finns på http://mkv.itm.miun.se/projekt/anfangen/ 
och jämför gärna med den Sundsvalls Tidning gjorde. Får jag säga det själv tycker jag vår har både bättre täckbilder och framför allt synken. (Vilket är TV-språk för intervju) : http://webbtv.st.nu/player/play/30959.
Fan vad begåvad hon är förresten,Mona "Sosselin". Det märks att hon varit med i svängen ett tag.
Jag och Jocke ♥ Mona S.


Kommentarer
Postat av: Ivar

I want to leave a message, but I can't understand a word of it...

How's life going in the wonderfull Sweden? It's time for a party...

Kus uit nederland

2008-03-13 @ 19:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback