Världens viktigaste frågor

1. Vad är grejen? (källa: Ingemar Åttingsberg, Pelle Sundberg och Ulf Rönnhed, Mittuniversitetet)

image2

2. Hur då? Funkar i alla lägen. Källa: Björn Häger

3. Måste jag sluta raka mig under armarna nu?  (Dvs säga när man bestämmer sig för att vara lesbisk) Källa: Ungdomsmottagningen, Lidingö.



4. Var sitter tomatarslet? Där tomaten sitter fast i kvisten eller på motsatt sida där det knappt finns något arsle att tala om? Källa: Visbyveckan år 2004.

5. Har Frida fullgjort sin plikt som årets nolla och besudlat Mattan på det sätt den bör besudlas? 

                                           

6. Åt Lisa upp hela kladdkakan ensam?
Ser onekligen så ut...           


Joey - blåbär och mjölk säger du? Nu fick jag ett helt nytt sätt att se på den här färgen....
Andrey - förlåt, jag vet att vi egentligen är emot bloggande. Men så kan det gå.
Lollo - COOLT att jag är din mediestjärna! Jag ska fortsätta skina för dig, länge!
Nisseprutt - Ja du... vad säger man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback