Broke and broken

Jag är så trött på att saker går sönder jämt. Igår lyckades jag ha sönder:
- Ett helt nytt (dyrt) armband
- Ett par strumpbyxor
- En liten bit av min vänsterfot som fick sig en påhälsning av en stilettklack
- En liten bit av min högra vad som fick sig en påhälsning av en rakhyvel
- Mina älskade svarta pumps
- MKV-Kerstins häftapparat
- Min nagel

Kan saker inte bara hålla?
Men - uppsatsen är klar, jag har fått jobb och boende i Visby i sommar och solen skiner. Livet är bra gött ändå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde sex!

2008-05-31 @ 17:41:33
Postat av: Elsa

Ja, just det - sex! :)

2008-05-31 @ 23:14:17
Postat av: Elsa

Malin, jag är förresten medveten om att du är den anonyme sex-kommentatorn...

2008-06-01 @ 18:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback