Dagens jobbigaste:

1. Ryckningarna i mitt högra öga som pågått hela dagen
2. Morgondagens tenta som förpestar min tillvaro på alla tänkbara sätt
3. Den imaginära listan i mitt huvud över allt som måste göras (städa, bädda rent, baka bröd, dricka upp tre liter rödvin...)
4. Pannkaksoset som vägrar lämna min lägenhet
5. Valet mellan att se ett avsnitt Prison Break eller att gå och sova
6. Tanken på att behöva tvätta bort sminket och borsta tänderna

Såg ni förresten den anonyma kommentaren om inlägget "Curly Els"? Det kan antingen röra sig om en av Takidas medlemmar eller reportern från TV 4 Mitt som filmade vår skönsång. Mycket spännande, någon som vill slå vad om vem den skyldige äro?
Det hänger förstås på att personen i fråga avslöjar sig...


Kommentarer
Postat av: carroe

det är frisören

2008-05-01 @ 23:55:11
URL: http://lalabarba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback