En mycket bra helg

Helgen blev på alla sätt givande. Ingen alkohol, desto flera Sylvis-bullar (ett bekant begrepp för alla fåröbor), intensiv krattning av gräsmatta så att krattan gick av, schlager-mys och lite systemkamera-teori med Pappa.

Ovanpå det födelsedagsfirande med Champagne (räknas inte som alkohol...), chokladtårta och fina presenter.

Och bäst av allt - dagens besked: Jag har fått sommarjobb! Plötsligt är bitterfittan i mig som bortblåst. Ingen kunde vara gladare än jag. Jo, det skulle vara Emma då. Som kommer att dela redaktion och sitt sociala liv med mig hela sommaren (eftersom jag inte känner en käft i Visby).
Poor girl, hon vet inte vad som väntar henne...


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu börjar jag få lite smått ångest här...aaaah!

2008-05-27 @ 08:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback