Jag hatar SJ och alla som åker med dem

SJ tar ockerpriser för sina biljetter. Så att köpa en på Tradera kan vara ett bra alternativ. Tåget som gick 08.11 i tisdags kunde man få biljetter till för 5-10 kr. Men vad händer på onsdagen? Ja då ska plötsligt varenda jävel ut och åka tåg! För självklart när just fattiga JAG ska åka, ska alla stans invånade buda över mig och trissa upp priset till inget under 100 kr. Nu jag jag budat i två omgångar, klockan 02.00 i natt och nu. Jag har sovit tre timmar men sitter alltså här utan en biljett ändå.
Nu har jag en hel dag i fucking jävla Sundsvall och absolut inget vettigt att göra. Åhå - passa på att träna, baka, städa, leta jobb!

Yeah. Like thats ever going to happen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback