Korkat...

Mitt och Lisa Fisas födelsedagskalas började med att mitt mousserande vin inte gick att öppna...

                 


...och fortsatte med att Lisas Baileys hade torkat igen av socker och inte heller gick att öppna. Trots ihärdiga insatser från tre törstiga flickor satt korken kvar. Till slut tog Lisa fram kniven och gick loss på korken. När jag sen tog i för kung och fosterland för att öppna, fastnade mitt finger i en vass kant och lite hud slets av. Jag förblödde nästan, My lämnade skrikande rummet och Lisa, ja hon kom med kommentaren:
- Det sitter kvar en bit av Elsa här
innan hon petade loss hudfliken som satt fast i den (fortfarande oöppnade) flaskan...

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback