Kuggar på tentan gör vi allihopa

Dagens pluggsession med Emma och Clarken gav mycket. Till exempel följande kommentarer och bilder.

Clarken till Emma: Du är nog sexuellt efterbliven

Emma: Jag känner mig som en nunna i jämförelse med Elsa
Jag: Du hade passat rätt bra i nunnedräkt
Clarken (drömmande): Mmm, hett...

Emma: Varför går ni två inte bara hem och har sex med varandra som förströelse?

Emma: (efter mitt utbrott om hur ledsen denna tenta gör mig) Jag tror jag kan peta fram en liten tår.

Emma: Ursäkta att jag har röda sockor



En av dessa studenter är inte ambitiös. Vem ska bort?


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha... Vem är inte sexuellt efterbliven i sällskap med er två?

2008-05-01 @ 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback