Ma boys

Linus och Martin har flytt Norrland och inte setts till på typ en månad.
Dagens direktsamtal på FC:


Linus Werner
: hej snuttan

Elsa Larsson: hej gossar

Martin Björkman: hej

Martin Björkman: pluttan

Martin Björkman: hur går det

Elsa Larsson: pluttarna :)

Elsa Larsson: åt helvete med det mesta :P

Elsa Larsson: nä då

Elsa Larsson: lite sommarjobbs-issues bara

Linus Werner: ajrå!!! Ica trossen i trosa behöver alltd folk

Elsa Larsson: haha sweet

Linus Werner: duu elsa, jag ska jobba konstant 9e juni - 24 augusti, visst jag klagar inte, men du kan ju räkna ut mina lediga dagar =)

Martin Björkman: jag såg X i helgen

Elsa Larsson: jaså?

Elsa Larsson: vardå?

Martin Björkman: ute!

Elsa Larsson: ok

Linus Werner: Vi måste plugga nu :)

Elsa Larsson: ok

Elsa Larsson: en fråga bara

Elsa Larsson: var han het? :)

Martin Björkman: nej

Elsa Larsson: rätt svar

Elsa Larsson: tackar vi för

Martin Björkman: du är mycket snyggare än honom om man gör en jämförelse

Elsa Larsson: åh gulle då

Martin Björkman: så är det

Elsa Larsson: jag ska baka bröd nu

Martin Björkman: du är så duktig

Elsa Larsson: mm husmor

Martin Björkman: back to work

Linus Werner: back to work, för att citera martin, ha det på gotland

Elsa Larsson: yesyes

Elsa Larsson: saknar er!

Linus Werner: desamma :)

Martin Björkman: vi får ta och festa snart

Elsa Larsson: absolut

Skön självförtroende-boost. Jag är minsann inte bara snygg, jag är duktig också. Mina små pojkar, Sundsvall är då inte detsamma utan er ömsom bittra, ömsom sprudlande anda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback