Out of office

Imorgon packar jag, mamma, pappa och Siw (marsvinet) in oss i bilen och rullar iväg på semester. Långhelg på Fårö för att hitta det stora lugnet, så att säga. Jag räknar med havspromenader, god mat och raukfotografering. Som ni förstår kommer bloggen inte uppdateras särskilt frekvent på ett par dagar.
Under tiden rekommenderar jag att ni läser igenom mina gamla inlägg och kommenterar på alla ställen ni glömt att göra det. Jag är ju nyfiken på vilka mina 30 dagliga läsare är...

Adieu und Goodbye!

Kommentarer
Postat av: Malin S

Nu när du och Emma kör er "ta reda på vilka som läser min blogg-kampanj" känner jag mig skyldig att erkänna...jag följer även din blogg slaviskt varje dag=) Ha det underbart på Gotland!

2008-05-22 @ 00:41:54
Postat av: carro

jag är en av de 30, om du nu inte räknat ut det redan :)

2008-05-22 @ 01:14:05
URL: http://lalabarba.blogg.se/
Postat av: Fogeln

Klart att du vet att jag kikar dagligen :) fasiken vad skönt med semester.. själv sitter jag bakis i bibblan och skriver b-uppsats. nej nej, jag är inte bitter.. :) PUSS!

2008-05-22 @ 11:22:54
Postat av: Malin

Sailor läser såklart!

2008-05-22 @ 21:08:28
Postat av: fisa

jag har saknat dig hela helgen! vi får dricka vår present snart!

2008-05-25 @ 16:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback