To date or not to date

Lisa säger:

dom fick mig att skaffa spraydate också

Lisa säger:

känns liiite jobbigt

Lisa säger:

har ju redan fått mejl från en kille på orust...

Lisa säger:

fast han verkar lite lam

Elsalill säger:

ojsan. coolt

Lisa säger:

får väl se, ja o bella kan gå på dubbeldejt sen

Elsalill säger:

sweeeet

Lisa säger:

ska du inte vara med?

Elsalill säger:

haha njaaa

Elsalill säger:

kostar det?

Lisa säger:

nada!

Lisa säger:

billigt billigt!

Elsalill säger:

hm kanske

Lisa säger:

haha, kan ju se hur d går för oss först

Elsalill säger:

är lite rädd att det är bara är freaks på såna där sidor

Lisa säger:

vill ju inte att du konkurerar om killarna

Lisa säger:

två av mina vänner träffades faktiskt så

Lisa säger:

o dom e gifta nu!

Lisa säger:

jätte normala båda två

Elsalill säger:

plus att det tar emot lite att behöva svara "eh... online" när folk frågar hur jag och min blivande man träffades

Lisa säger:

det är det jobbigaste

Lisa säger:

man få ljuga!

Lisa säger:

kanske ska gå in o kolla om ja fått några mejl!

Lisa säger:

meee! inga mejl!

Lisa säger:

suck

Elsalill säger:

dumt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback