Dagens skämt i teknikhörnan

Jag har alltid gillat elektronikbutiker. Det är oftast unga, snygga män som jobbar där och som bara njuter av att få förklara avancerad teknik för mindre teknikkunniga tjejer som jag själv. Som i dag på ElGiganten:

Jag: Hej, om jag har köpt en produkt på er hemsida som sen har gått sönder, kan jag lämna in den här då?
ElGigantkille 1: Haha, ja, på Internet blir det ju svårt att lämna in den, hö hö...
Jag:
Ehh, ja, just det...
ElGigantkille 1: Prata med dem på service, en trappa upp!

Jag: Hej, jag har köpt en grej på er hemsida och den funkar inte. Kan jag lämna in den här?
ElGigantkille 2: Höhöhö, ja, om du ska lämna in den nätet behöver du ett jäkla stort modem, hahaha! Klart du kan lämna in den här.

Sen fick jag en helt ny iPod-laddare istället för att de skulle laga den trasiga. Som syrran påpekade kastar folk nya grejer över mig: TV:n gick sönder, de lät mig (visserligen KÖPA) en ny, kameran gick sönder, de gav mig en ny, iPodladdaren gick sönder, de gav mig en ny. Vad ska jag ha sönder härnäst för att få en ny? Kanske min högra fot så att jag slipper halta...


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, vissa har det bra. VISSA.

2008-11-19 @ 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback