Lycka i en liten kartong

Min käraste ägodel, min vattentäta kamera började för en tid sedan bete sig märkligt. Den gav ifrån sig mindre explosioner och gick inte att stänga av. Jag skickade in den eftersom garantin inte gått ut, och i dag kom ett paket signerat Olympus. Jag brydde mig inte om att öppna den (eftersom jag visste vad som låg i och det var ju inte så spännande) förrän ikväll när jag satt framför tv:n och då kom den stora överraskningen:

Min kamera var inte lagad, den var inte heller trasig, utan den var - HELT NY!!!
Olympus har alltså bytt ut min 1,5 år gamla kamera mot en sprillans ny! Och den här är inte bara vattentät till tre meter, utan tio!

Såhär fina bilder kan man ta med min nya älskling: (Tyvärr kan man inte ta kort på kameran själv med kameran själv, annars hade jag förstås gjort det...)
 

Kommentarer
Postat av: lisa

oj grattis. vilken färg?



snart får du en ny blomma att ta kort på... den står på tillväxt i köket o är strax klar

2008-11-05 @ 00:36:56
Postat av: Elsa

Den är lika silvrig och fin som den gamla :) Jippie, jag och Waldemar ser fram emot sällskap på fönsterbrädet!

2008-11-05 @ 08:38:53
URL: http://elsalill.blogg.se/
Postat av: Vickan

du kunde ju ta kort i en spegel... /victoria "fototänket" gund

2008-11-05 @ 11:26:22
URL: http://www.victoriagund.blogspot.com
Postat av: Elsa

Du är så jävla smart, Vicks. Det HÄR är vad som gör dig till en bättre journalist än jag!

2008-11-06 @ 17:14:25
URL: http://elsalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback