Het småbarnspappa söker fru?

Jag är totalt fast i Bonde söker fru. Det väcker så många känslor och analyser i min annars halvdöda hjärna. Till exempel:
1. Varför är bögar alltid snyggare, trevligare och allmänt mycket härligare än straighta? Kolla bara på Peters killar. What a waste of good looks!
2. Per - är det NÅGON som förstår vad människan säger på sin grötiga skånska? Frida Nilson och andra inbitna skåningar räknas inte.
3. Hur har Hanna hunnit bli bonde?! Tjejen är ju 21!
4. Magnus är inte riktgt sympatisk. "Du är lite knubbigare än vad du såg ut på korten, men några kilo gör man sig lätt av med" Ska han säga, med sin blekfeta överkropp...
5. En ny programidé: Ensam Pappa söker. Jag hade lätt anmält mig om det fanns en het småbarnspappa med. Förutsatt att han bara hade ett barn. Ett trevligt barn.

Slutligen tror jag att Peter sammanfattade vad alla singlar någon gång tänker:
-Jag längtar efter någon som frågar "hur har det gått för dig idag?" och verkligen menar det.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså, jag känner att en tår vill ut ur mitt öga. (Haha, det lät kul), för förra hösten var jag alldeles ensam med min Bonde söker fru-hysteri. Åå, du får mig att känna mig så oensam honey.

2008-10-27 @ 01:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback