Kan man bli full på trötthet?

I mosre 03.00 svensk tid gick vi upp efter tre timmars sömn och lämnade hotellet i Dubai. Sedan dess har vi rest, rest och rest. Suttit, suttit och suttit. När jag nu ramlade in i mitt hem i Sundsvall kände jag mig stupfull. Jag som inte rört alkohol på en vecka. Allt snurrar, benen känns darriga och allt jag gör går liksom lite sämre och långsammare än vanligt.
Nu ska jag därför däcka i sängen, sova som ett barn, åka och lämna tillbaka hyrbilen imorgon innan skoldagen drar igång. Egentligen vill jag bara krypa in under en sten och inte komme ut på en tre-fyra år. Men what do you do.

Men hur var Dubai då??
En annan dag. En annan dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback