Make some effort!

Ful, töntig kille i fula glasögon på Kåren ikväll: Alla tjejer är divor!!
Jag (som råkade gå förbi och kanske inte var ämnad att höra diskussionen): Är alla tjejer divor?
Ful, töntig kille i fula glasögon: Ehhh, jaa, eller asså... jag menar. typ... ehhh jo....eller....
Jag: Släng brillorna, skaffa en vettig skjorta och gå någonstans och get some!
Jag kanske var väl hård, men ärligt talat. Okej om man inte får ragg. Men skyll sig själv den som inte ens försöker. På kåren typ. Där är det kört. Det vet alla vid det här laget.

Kommentarer
Postat av: Emma

See, jag är inte den enda bitchen här:). And it feels good....

2008-10-12 @ 15:18:24
Postat av: carro

och du bekräftade därmed hans misstanke om att alla tjejer är divor... ;)

2008-10-12 @ 22:28:25
URL: http://lalabarba.blogg.se/
Postat av: m

det fanns en tid då det gick att hitta vettiga killar på kåren va..?=)

2008-10-13 @ 09:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback