Du-bajs!

Jag tar tillbaka allt. Det händer verkligen. På fredag åker vi till Dubai! 33 grader, sol och en massa spännande journalistiskt arbete ligger framför oss. Så fort tentan som vi helst inte talar om eller ens tänker på, är avklarad går hyrbilen mot Arlanda och den stora arabvärlden. Jag kan inte förstå det. Om jag inte vore så fruktansvärt trött (satt i skolan till 02.20 inatt...) skulle jag fortfarande dansa av glädje. Det gjorde vi igår när beskedet kom. Inte Emma dock. Hon var mer av inställningen:
- Någon i gruppen måste vara disciplinerad. Men på lördag kommer jag att vara jätteglad, jag lovar.
Dubai, Dubai, Dubai. Snart dags att börja packa! Alla som vet vad man bör göra under några lediga timmar i Dubai får gärna höra av sig.

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Stort som fan. Ni kommer bli Pelles nya älsklingar. Fuck Kina-grävet, generationer av journalister kommer att höra om och avundas ert gräv.

2008-10-01 @ 19:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback