Hänger utanför din dörr...

...gjorde härom kvällen vid halv tio-tiden när jag kom hem, två polisbilar och massor av människor. Två av grabbarna från bildjour var förstås ute och dokumenterade med sina kameror. Jag nöjde mig med att stanna en stund, titta på spektaklet men konstatera att jag nog inte skulle kunna få veta vad som hänt utan gick in till mig istället.
Så vad hade hänt? Tydligen nån nisse som polisen jagade i en spännande biljakt, och som bestämde sig för att köra hem. Smart, typ.

Ja det är underbart att bo i Nacksta där det händer lite saker :)

Sedan lärde jag mig en sak. Det går inte att baka chokladbollar med flytande margarin. Det är omöjligt att rulla bollar. Jag insåg att det nog beror på att flytande margarin är gjort just för att det inte ska stelna och vara formbart. Fast chokladbollar går ju fint att äta även utan bollformatet. Med sked, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback