Kan en fitta vara smutsig?

Kristian Anttilas låt Smutser börjar ganska bra, men efter ungefär 48 sekunder dyker textraden "I hela mitt liv har jag väntat på livet, jag mest tog den roll som man mig gav. Jag fick min plats i din smutsiga fitta"  upp och förstör hela låten lite grann. Resten av texten är nämligen ganska bra och just djup.

Men det känns lite som att man som modern kvinna på 2000-talet liksom ínte FÅR tycka att en sång med orden "smutsiga fitta" är bra.
Dessutom undrar jag hur en fitta kan vara smutsig. Våt, torr, illaluktande, ofräsch, ja, mycket kan den vara, men just smutsig? Nej, det går inte riktigt ihop för mig.

Idag var dagen då Elsa tillägnade fittan ett helt blogginlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback