Lady with a baby, coming through!

Hoppsan, jag som trodde man var tvungen att ha sex för att bli gravid?? Några av de roligaste kommentarerna hela fejk-nollegrejen har bidragit med:

Ulf Rönnhed, lärare: Ursäkta, ÄR det på riktigt?
Per, omtänksam nolla som slow-buggade med gravida mamman: Jag kan inte smälta det, jag hade ju sett oss framför mig - promenera med din barnvagn! Och jag och min flickvän har oroat oss för hur du ska klara det ekonomiskt. Du passar så bra som mamma!
Ingemar Åttingsberg, lärare: Elsa, flera lärare har kommit fram och frågat om du var gravid, men jag sa att det inte verkade likt dig och att det bara var en del i nollningen...
Mallan: Jag saknar dig men du är så sjukt mysig som gravid!

Lady with a baby!


Kommentarer
Postat av: Leja

haha, vad roligt :)

2008-09-05 @ 11:15:26
URL: http://lejas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback