Nice try

Kille på Kåren, efter att ha frågat om mitt namn två gånger tidigare: Lisa!!
Jag: nej, jag heter inte Lisa.
Killen: Vad heter du då?
Jag: Men snälla du, jag har ju sagt att jag heter Elsa.
Killen: Ja, just det, just det! Är du från Timrå?
Jag (förolämpad): Ursäkta, ser jag ut att komma från Timrå?!
Killen: Nää, asså, inte så... Är du såhär...sporttjej? Asså, håller du på med sport?
Jag: Ja..?
Killen: Ah! Fotboll?
Jag: Nej
Killen: Badminton?
Jag: Nej
Killen: Tennis?
Jag: Nej!
Killen: Basket?
Jag: Nej!
Killen: Pingis?
Jag: Nej!!
Killen: Hockey?
Jag: Men, nej! Vad vill du?
Killen: Nä, men asså jag tyckte att jag kände igen dig...

Vart är världen på väg när en till synes helt normal kille inte ens kan hitta ett värdigt sätt att ragga på?

Kommentarer
Postat av: Jess

ser man nå annorlundare ut om man kommer från timrå eller vadå?

2008-09-28 @ 11:41:15
Postat av: Andrea

men han försökte i alla fall, inget bra försök dock...

2008-09-29 @ 09:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback