Snubblande bra!

Dags för otränade Larssons andra framträdande på innebandyplanen ikväll. Och vilket framträdande sedan! Jag kommer fri i full fart framför öppet mål, får bollen från Nisse på vänsterkanten och ser bollen rulla in. I samma stund känner jag 150-kilos Martin träffa mig snett bakifrån och det gröna gympasalsgolvet får sitt första möte med min näsa. Efter ett par meter tar min glidfärd över golvet äntligen slut och 1-0, liksom brännskadorna på mina knän och armbågar, är ett faktum.

Jag hoppas att ni som beskådade detta avslut njöt ordentligt, för jag vågar nog lova att ni aldrig får se ett liknande mål från E. Larsson. Eller ett mål överhuvudtaget...
Två assist blev det också innan kvällen var över. Det tar sig, sa mordbrännaren!
150-kilos Martin
150-kilos Martin och en mörk Linus

Kommentarer
Postat av: Carro

Oh dear flashbacks från högstadiegympan.. aj aj. härligt att msn:a med dig idag, vi måste göra det oftare för tusan! Puss puss puss

2008-09-22 @ 23:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback