Tough shit...

Det är jättejobbigt när kroppen har en promillehallt och huvudet en annan. Så är det just nu. Jag vet exakt vad jag vil skriva men ädå blir det fel och "backspace" har aldrig använts så flitigt på min dator som just nu. Och när jag, Frida och Lisa cyklade hem nu alldeles nyss. Hjärnan visste precis vart jag skulle cykla, men konstigt nog cyklade kroppen en annan väg. Typ den utanför vägen ut i gräset.

Jag skyller allt på att jag råkafde ta fel cider på systemet idag.
Frida: Har du en sju-nolla?!
Jag: Näää....
Frida: Jo men det står med stora bokstäver här: sju komma noll procent...
Jag: Fan också...

Utan den där superstarka cidern hade jag aldrig blivit så full att jag snubblade ibn i väggen här hemmA, Aldrig. Förresten, får man nåt cred för att man lyckas med både feta OCH kursiva bokstäver, trots att man ät full som en klastrull??? JA!!!

Den  som ringer och väckewr mig imorgon dödAR jag. På riktigt...
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback