Dagens beach boy

Jag är egentligen ingen jättestor tv-tittar-nörd, men en långdragen sjukdom kan göra mycket med människor. Nu har jag iallafall (med Emmas hjälp) fastnat totalt i Criminal Minds. Jag och Emma satt i flera veckor och dregglade över den hete, mörke Morgan i serien tills jag en dag snappade upp hans namn i vinjetten. Det är ju Shemar Moore! Som jag och min vän Elin dregglade över redan i sexan. Vi såg honom på MTV någon gång och sedan var vi fast. Jag hade till och med denna bild uppklistrad i mitt skåp. Idag känns den... inte så het, kanske?


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahahaha, hur kunde du dregla över det där!? Det var ju det sliskigaste jag sett:)

2009-04-09 @ 16:13:36
Postat av: Freud

Haha agreement with Emsi, vilken vidrig jävel.

2009-04-09 @ 23:35:42
Postat av: Elsa

Jag var ung och oerfaren, tjejer... Och Emma, du dregglar ju över honom idag!

2009-04-10 @ 16:13:04
URL: http://elsalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback