Jobbe? Ja, tack!

Ni som är lite sådär skol- eller jobbtrötta och önskar er en mindre sjukdom att skylla på för att få vara hemma några dagar, ta tillbaka det genast!
När man väl blir rejält sjuk är det inte så skoj som det verkar. Att inte kunna duscha utan att få hjärtklappning, att vara mentalt kaffesugen men för slemmig i halsen för att få ner något kaffe och att vakna med huvudvärk 14 dagar i sträck är inte så jävla roligt.

Så bit ihop för fan och gå till jobbet. Själv skulle jag göra mycket för att få jobba lite nu. Jag saknar mina smågalna kollegor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yo baby! Bli frisk snart och slå mig en signal så att vi kan leka.. alla krya på dig kramar i världen.



Puss Maria

2009-04-14 @ 20:43:22
Postat av: nora

jaaaa!! saknat dig oxå!!!

2009-04-16 @ 14:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback