Omröstning!

Nu är det upp till er, kära läsare, att avgöra vilken jacka jag ska gå klädd i denna höst. Det handlar egentligen bara om att välja färg. Så nu måste ni rösta, lila eller svart! Här är de två kandidaterna:

 

Det är alltså samma jacka. Samma märke, samma pris. Olika färg. jag lutar åt den lila, har spanat på den i månader och nu finns den äntligen att köpa. Samtidigt som jag vet hur knepigt det är att matcha till en färgglad jacka. 

I min sanna listskrivaranda har jag gjort listor.
Här är alla fördelar med den lila:
- färggladare (jag har tittat för mycket på Trinny och Susannah - brighten up Britain och övertygats om att färg gör oss gladare)
- mer originell
- lila lirar med mina ögon
- lila är snyggt
- tjejen på bilden ser sjukt cool ut, jag blir nog lika cool i samma jacka

Och fördelar med den svarta:
- You cant go wrong with black
- Lätt att matcha med alla mina färgglada halsdukar
- Kan bli smutsig utan att det syns

Ni avgör, RÖÖÖÖÖÖÖÖSTA!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du har ju framställt dom orättvist! Såklart den lila känns snyggare nu. Men jag röstar på den svarta, man tröttnar lätt på en den lilla tror jag //tråkfia

2009-08-07 @ 19:28:39
URL: http://tutto-bianco.blogspot.com
Postat av: Mallan

Lila, visst. Originellt, roligt, fint men det går inte att komma i från det faktum att svart är snyggare i alla lägen. En lila tröja, okej. Men en jacka som man ska ha på sig varje dag, nja. Svart it is!

2009-08-07 @ 23:18:56
URL: http://schjukt.blogspot.com
Postat av: maria

Det märks att du vill ha den lila. Därför: den lila. Man ska ta den man gillar bäst.

2009-08-08 @ 00:35:16
URL: http://harlequin-sweetlips.blogspot.com
Postat av: jonas

Ta den lila, den var klart snyggast!

2009-08-08 @ 00:56:28
Postat av: Elsa

då står det 2-2, Petras röst räknas bort eftersom hon röstade på facebook...

2009-08-08 @ 11:47:29
Postat av: Malin

Lila! Svart har 99% av befolkningen på vintern, lys upp världen Elsa!

2009-08-08 @ 13:05:52
Postat av: My

Fegis! Lila såklart... Svart är tråkigt och jag tror som du säger att den lila blir grym på dig! Visst, inte lika lättmatchat, men då behöver du inte lägga tid på uppseendeväckande accesoarer, utan kan hålla det rätt enkelt. Och hur ofta har du röda jeans på dig...?



(som en tröst har du ju dessutom säkert en gammal svart jacka som du kan ha när den lila inte matchar)

2009-08-08 @ 19:02:48
Postat av: Style by Kriisa

I min hall hänger det jackor u färgerna rött, grönt, gult, vitt och lite svcart. Och det ser så härligt ut! Så om inte för att det är kul med färg i höst/vinterrusket, det ser roligare ut i hallen!

Helt klart lila, det matchar även din personlighet.

2009-08-08 @ 21:00:00
Postat av: andrea

Den svarta så klart, som du sa " you cant go wrong with black"!! Passar till allt å lite till :)

2009-08-09 @ 22:36:22
Postat av: Sambo-Emma

Får byta ID, eftersom någon mer heter Emma i den här världen:).

Lila, utan tvekan. Lila, lila, lila!

2009-08-10 @ 08:56:30
Postat av: FRIDA!

Lila tycke ja

Lila ska de va

Jag blir bajsis av lila katrinplommon

Å de tycke ja ä bra

2009-08-10 @ 20:29:28
Postat av: FRIDA!

Lila tycke ja

Lila ska de va

Jag blir bajsis av lila katrinplommon

Å de tycke ja ä bra

2009-08-10 @ 20:29:42
Postat av: FRIDA!

Också en gång till!



Lila tycke ja

Lila ska de va

Jag blir bajsis av lila katrinplommon

Å de tycke ja ä bra



tack.

2009-08-10 @ 20:41:16
Postat av: Carro Fogelen

Lila lila lila. There is no option at all. Du kommer lysa upp vår tråkiga hösttillvaro med din sjukt snygga och härliga lilla lila.

2009-08-11 @ 01:55:32
Postat av: Sambo-Emma

Listen to Frido...

2009-08-11 @ 08:47:47
Postat av: Vickan

I natt drömde jag att du hade den lila på dig. Det var sjukt snyggt!

2009-08-11 @ 15:45:08
URL: http://victoriagund.blogspot.com
Postat av: Storasyster

Den lila! Den känns väldigt du, och jag har funderat på något ceriserosa till mig så då kan vi gå på stan och vara skrikiga ihop! :) Pouss

2009-08-11 @ 20:29:06
Postat av: Monika

jag skulle gå på den lila! snyggt, fräckt och originellt! allt klär en skönhet!

2009-08-11 @ 22:46:14
URL: http://monikam.blogg.se/
Postat av: Lisafisa

lilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalilalila



jaaaa! Någon måste lysa upp hösten i sundsvall, och jag röstar för att det ska vara du!

puss

2009-08-16 @ 00:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback