Ordningen återställd. Nästan

Jag är inte sur längre. Pytteproblemet löste sig och förkylningen håller på att ge med sig. Livet känns bra igen. Riktigt bra faktiskt. Nyklippta toppar och nykärt hjärta.

Mitt enda smolk i bägaren är att Emma, duktiga, fina, ordentliga Emma har fått jobb. Vilket förstås är underbart roligt och jag verkligen unnar henne. Detta innebär dock att vårt tre månaders samboskap, i ettan på Nackstavägen i Sundsvall aldrig blir av. Jag som såg fram emot att ha någon som tvingade med mig ut på power walks före frukost och någon att dricka té och diskutera "Bonde söker fru" med. Men jag får väl glädja mig åt mer plats i tv-soffan, ingen trängsel i badrummet och ingen som hänger upp disktrasan fel.

Men Emma - du får fasiken se till att släpa dig upp till Sundsvall ofta, och då är det givet var du ska sova!


Emmet ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Of course min älskling! Jag kommer att komma till Sunkan så mycket att du tröttnar på mig! Believe me. Pratade nämligen med Stur nu:).

2009-08-24 @ 11:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback