PMS så fan heller. Jag är bara sur.

Jag brukar bestämt hävda att jag inte lider av PMS. Har aldrig gjort. Jag håller fast vid det, även en dag som denna när jag faktiskt känner mig sjukt lättirriterad, tjurig och dessutom snart ska ha mens. Jag vägrar tro på att mitt humör har något som helst att göra med min menscykel. Det verkar ju bara sjukt löjligt.

Däremot skulle mitt humör stiga med rekordfart om förkylningen gav med sig, om jag hade en vecka i Grekland att se fram emot och om ett visst litet pytteminilitet problem bara kunde lösa sig självmant.

Men inget av dessa tre känns särskilt troligt just nu, så vi biter ihop, återgår till horisontalläge och inväntar Coldplays konsert på lördag. För jag tänker stå där på Stadion, oavsett om det regnar eller jag har fyrtio graders feber. Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback