Dismissed

Här kände man sin pigg och frisk och gick glatt iväg till jobbet för att återgå till det normala livet. Efter en timme kommer Mia in och korsförhör mig om hur jag egentligen mår och konstaterar att lite halsont kan smitta och att jag ser lite "blank" ut. Och att det är tillräckligt illa för att stanna hemma från jobbet. Så jag blir hemskickad. Eftersom Mia är livrädd för att få tillbaka sin megaförkylning. Efter en timmes jobb. Som mest bestod av skvaller med Maria och läsning av mail.
Men sen var man ledig igen. Och jag känner mig inte  ens sjuk!

Det känns lite trist att gå från ledig till ledig. Den där rätta helgkänslan infinner sig inte riktigt då, liksom. Men jag klagar väl inte ändå, antar jag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Nä det gör du banne mig inte, för då får du stryk när jag kommer hem:)!PRETTO.

2009-02-13 @ 15:04:41
Postat av: Mia Stalin

Du ska få jobba så jävla hårt HELA nästa vecka. Bara så du vet.

Trevlig helg!

/producenten

2009-02-13 @ 17:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback