En bra anledning att gå upp i dag:

After work med Maria!
Ööööööl!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu har jag hittat Maria i min teamlistearkiv.

Hon var producent för Johnossi - Party With My Pain i mars förra året tror jag det var.

Min första video som C-foto.

Kommer mycket väl ihåg henne. Maria, om du ser det här, HEJ!

Ta hand om Elsa, hon är inte så farlig som hon ser ut!



Kramkram

2009-02-20 @ 09:29:07
Postat av: matilda

:)

trevlig blogg du verkar ha :)

ur e de annars? :)

2009-02-20 @ 09:32:55
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Maria

Hahaha hej Hanna! Elsa är en brobyggare och jag är inte rädd för henne mer förskräckt över hennes billiga leverne.



Ps. Jag var inte producent utan koordinator åt spökproducenten som lökade och drog hem vid 17 :)

2009-02-20 @ 09:34:30
Postat av: Hanna

Hallo!



Jo det har du ju i och för sig rätt i. Men du gjorde ju i och för sig mer än va läskiga Bill gjorde så du är mer värd titeln. Han är livsfarlig och bannad från stooor del av branschen.

Kul var videon i alla fall! Träffade både John och Ossi förra veckan och snackade om den. Fortfarande nöjda :)



Så du sitter fast på UR nu?

2009-02-20 @ 13:16:17
Postat av: Maria

Jag har förstått det, en månad efter den videon försökte han få mig att producera charlotte p uppe på globens tak med tillhörande hellikopter för 70 lök, jag tackade vänligt men bestämt nej hehe. Är man 40 år och gör musikvideos och dessutom hanterar dem väldigt dåligt kanske man borde byta yrke till typ dammsugeförsäljare. Men videon är väldigt fin så nöjd för allt slit får man vara.



Nej, har ett castinguppdrag här och slutar i mitten av mars och sen får vi se, reklam/tv-pengar lockar men film närmast hjärtat så framtiden är ovis. Vad gör du själv du? Jobbar du med Carl?



2009-02-20 @ 14:04:34
Postat av: Emma

Vilket bröl det där var:) Hoho, det var lite kul och lite manligt=)

2009-02-20 @ 17:50:45
Postat av: Hanna

Haha ja den klassikern.. Jag blev också tillfrågad att C-fota den videon men var bortrest under den helgen. Hörde du hur det gick? Haha... Ska nog inte tas över internet...



Okej, det låter bra. Ni verkar ha det mysigt därborta!

Jag C-fotar och B-fotar och är Phantomoperatör helt och hållet nu. Tyyp bara reklam och liknande och lite musikvideos.

Jobbar ibland med Carl men det va ett tag sen nu. JAg blir ju anställd av B-fotografer så går inte så ofta genom produktionen längre.



Vad är det du vill göra? Producera?



Hehe Elsa är det uppskattat att din blogg har blivit en chat?



Kramkram

2009-02-20 @ 20:54:11
Postat av: Elsa

Självklart, Hanna, I love it! Det höjer ju besöksstatistiken något ofantligt!

2009-02-21 @ 10:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback