The truth about men

Efter sju års intensiv research har jag kommit fram till att de flesta män som vill hångla, ligga, mysa, dansa eller bara sova ihop med dig, med största sannolikhet:

* har flickvän
* aldrig har hört talas om ordet otrohet
* kommer att försöka ligga med dig oavsett om du har mens eller bara inte har lust
* skyller sin dumhet på sitt ursprung (antagligen Göteborg)
* är ett kåtdjur som drivs av instinkt
* inte hör av sig, speciellt inte om han lovat eller sagt att han vill träffa dig igen
* gärna träffar dig nattetid men flyr då du föreslår en fika
* ljuger när de säger "Jag är kär i dig men jag är inte redo för ett förhållande"

Nej, jag hatar inte män. "Kvinnor som hatar män" känns dock som ett passande namn på min romandebut. Och den ska tillägnas Hanna som kom med namnförslaget.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hehe, bitter startar vid dryga 22 eller..? Imorgon ska vi festa! Pussiluss

2009-02-27 @ 13:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback