En sjukling roar sig och sina läsare

Jag är sjuk. Huvudvärk, halsont, och eventuell feber. Hemma från jobbet för andra dagen i rad och det känns sjukt tråkigt. Jag trivs så otroligt bra på praktiken och då vill man ju vara där, inte hemma i sängen. Och det blir alltså ingen tripp till Uppsala i morgon kväll, vilket också känns sjukt tråkigt.

Så för att roa mig (och er) kommer här lite bilder från den vilda fredagkvällen.

Det började med sällskapsspel hemma hos oss
   
Och kvällen fortsatte hos vår nya favoritgranne - Marie Laveau
 
Frida träffade sin barndoms stora idol "Krister" från Karlsson på taket. Stackars Nisse, det är inte lätt att vara kändis...
 
Och en okänd man utmanade mig att leka ryggsäck på ännu en okänd man. Som inte märkte någonting...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va jag med den här kvällen eller? Ja jag vet inte... FÖR JAG ÄR INTE MED PÅ EN ENDA JÄVLA BILD!!!!!!!!!!



Men det är ok....

2009-02-12 @ 16:31:31
Postat av: Carrobarro in the states

Pongo! Vad glad jag blir när du kommenterar... min trogna kommenterare... :D Träligt att du blivit sjuker, krya på dig kära vän så du kan glänsa på praktiken. Puss puss å kram

2009-02-12 @ 19:58:58
Postat av: Elsa

Hanna, alla bilder på dig var...osmickrande, så jag gjorde det för din skull :P

2009-02-12 @ 20:26:32
Postat av: Frida

Ja, Elsa. Du är verkligen mån om att lägga ut smickrande bilder på dina vänner..

...

...



.....





...........

2009-02-12 @ 23:02:09
Postat av: Malin

Haha. Jag tänkte just skriva det men Frida hann före...

2009-02-13 @ 02:41:13
URL: http://schjukt.blogspot.com
Postat av: Hanna

Åh Elsa bryr sig om mig men inte sina andra vänner :) Nu känns det bättre!

2009-02-13 @ 12:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback