Hoppla!

Bloggen slog nytt besöksrekord igår! Det tackar och bugar och bockar vi för. Frågan är om det var Timo som gjorde det, eller puffen på Facebook. Andra teorier?
Nu har man varit vaken i fyra timmar. Man har ätit både frukost och lunch, pluggat ganska duktigt faktiskt och pratat i telefon med en flåsande Frida och en Emma som hade drömt konstiga saker om gotländska semesterhus. Och så har Frida N varit här och hämtat sin frukost. Eftersom hon glömde den här i all uppståndelse kring spelet Gurka i går kväll.

Det är nog dags för en dusch nu, och sedan en promenad in till stan. Skolböckerna får ligga tills ikväll. Då ska jag simultanläsa samtidigt som jag ser mitt livs första avsnitt av Let's Dance. Kanske. Jag vet inte riktigt om jag är så intresserad av att se kändisar jag inte tycker om göra bort sig på dansgolvet. Men jag ska ge det en chans. Om jag inte skulle se På Spåret istället. Där lär man sig ju iallafall något. Jag undrar hur min syster väljer en kväll som denna. Hennes största fredagsnöje är ju att titta på På Spåret, men hon har pratat varmt om Let's Dance länge nu, och förfarats över att jag inte sett ett enda avsnitt.
Så hur gör du i afton, Elin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback