Back to life

Fem dagars ledighet har satt sina spår. Intensivt har det varit, men väldigt roligt. Det gick inte alls att sova klockan 22.00 i går kväll när man är van att inleda sina kvällar runt den tiden. När jag väl somnade drömde jag konstiga saker, vaknade och var övertygad om att det var människor i min lägenhet minst tio gånger och lyckades inte somna om igen. Så i dag är det jag som går raka vägen hem från jobbet, intar horisontalläga framför tv:n och stannar där.

Vidare så funderar jag på att sluta blogga. Kanske är det bara en svacka såhär mitt i sommaren när  inte så många läser, men jag börjar liksom ifrågasätta bloggens existens. Jag ska tänka närmare på saken.

Men först ska jag ta en kopp kaffe, sätta mig in i lite Försäkringskassanbusiness, knuffa undan tankarna på hur trött min hjärna är och börja ARBETA.

Kommentarer
Postat av: Emma

Sluta inte blogga! Jag behöver en rosachock varje dag för att må bra!

2009-07-08 @ 13:27:04
Postat av: ema

instämmer med föregående emma! sliiuut int!

2009-07-09 @ 10:38:44
Postat av: Caroline

Sluta inte blogga Elsa! Ses på Fårö om ett par veckor! :) Kram

2009-07-16 @ 11:05:51
URL: http://hill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback