Det börjar med en knappnål...

Vips ett tu tre så köpte jag tre pocketböcker som jag aldrig hört talas om bara för att de var så billiga och för att jag har fått för mig att bli en ny människa. Jag. Som inte läser. Som inte köper böcker.

Jag köpte även glass. I VÅFFLA. Jag som alltid ratat allt vad "vanlig tråkig glass" heter och krävt Magnum, nötter, choklad, rippel, strössel eller åtminstone mjukglass för att det är enda gången glass känns meningsfullt och värt pengarna. Och då alltid i bägare. Men nu ser ni, två vanliga, släta kulor Wisbyglass. I våffla. What is up?

Som ännu en chocker bestämde jag mig i natt för att åka ut till Fårö efter jobbet. Familjen åker hem tidigt i morgon bitti men Farmor är kvar och Faster och Farbror kommer ner. Så jag slängde ner lite kläder och en bikini. Ingen planering, ingen packlista. Jag som skriver listor på vad jag ska ha med mig när jag går till skolan. Typ.

Jag känner inte igen mig själv längre. Men trivs jävligt bra med mig ändå.

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskling, du har blivit Gotlandifierad, är det inte härligt:)!

2009-07-31 @ 11:42:49
Postat av: Faster

Det är det som kallas utveckling. Tänk om man var samma människa hela livet....uuuhhh

2009-07-31 @ 17:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback